Ehliyet Randevurusu nasıl alınır, Nereden başvurmam lazım?

Soru
0
furkan
Kas 21, 2018 12:39 AM 3 Answers
Member Since Nov 2018
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)

Bu ehliyet randevusu için ne yapmam lazım. Hangi saatlerde boş oluyor anlamadım gitti. Bir türlü randevu alamıyorum. Bildiğiniz bir yöntem var mı acaba?

0 Subscribers
Submit Answer
3 Answers
Sort By:
Best Answer
0
furkan
Kas 28, 2018
Flag(0)

Daha önce ehliyet almak isteyenlerin Emniyet Müdürlüklerine başvurmaları gerekirken; 02 Nisan 2018 tarihinden itibaren yürürlüğü giren düzenleme ile ehliyet ile ilgili tüm işlemler Nüfus Müdürlükleri tarafından yürütülmeye başlanmıştır.
Ehliyet almak veya ehliyetini yenilemek isteyen kişilerin ilk olarak Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü’nün online Randevu Sistemine giriş yapmaları gerekmektedir. Karşımıza çıkan ekrandan Randevu Al seçeneği seçildikten sonra Sürücü Belgesi Randevu Al seçeneği seçilir. Gelen ekranda istenen tüm bilgiler eksiksiz girilmelidir. Bu ekranda randevu için gidilebilecek ilçe nüfus müdürlüğü seçilir. Bu işlemden sonra belirtmiş olduğunuz mail adresine gelen onay mailini ekrandaki kutucuğa yazdıktan sonra, seçmiş olduğunuz ilçe nüfus müdürlüğüne ait randevu saatleri mail adresinize gelecektir.
Son yapılacak işlem olarak; seçilen gün ve saatte, tercih edilmiş olan ilçe nüfus müdürlüğüne gidilip sürücü belgesi çıkarılabilir.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
0
furkan
Kas 23, 2018
Flag(0)

Ben kırtasiyeye giderek 20 TL gibi bir ücret ödeyip aldırmıştım. Randevu almak gerçekten bir işkence ya. Ehliyet için sınavlardan geçiyorsun tüm evraklar vs hazır bu seferde randevu için uğraşıyorsun uzun bir süre.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
1
emre kaya
Kas 22, 2018
Flag(0)

Türkiye genelinde artık ehliyet randevuları tek bir siteden alınıyor. Birazdan vereceğimiz adrese tıklayarak kolaylıkla alabilirsiniz. Adreste sizlerin karşınıza birtakım sorular gelecek. “Başvuru Türü” seçeneğinde ehliyeti kendi adınıza mı alacaksınız yoksa ailenizden bir birey için mi alacaksınız bunu seçiyorsunuz. Ehliyet alacağınız il, ilin nüfus müdürlüklerinden size uygun olanı seçin. Diğer gerekli kısımları da kendinize göre doldurun. TC Kimlik No, Ad Soyad güvenlik kodu adımlarını da geçtikten sonra sizlerden Cep tel, mail, adresinizden onaylamanızın ardından randevunuz hazır olacaktır.

 

https://randevu.nvi.gov.tr/#/nvi/randevu-al

 

Adresine giderek. Yukarıda ki bahsettiğimiz adımlarından ardından ehliyet almak için kolaylıkla randevu alabilirsiniz. Umarım en kısa sürede ehliyetinize kavuşur, güvenli sürüş keyifleri yaşarsınız.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Devam Ediyor 0
furkan 4 sene 3 Cevaplar 137 görüntüleme 0