Hamileler Uçağa Binebilir mi?

Soru
0
Anonymous
Kas 23, 2018 03:14 AM 3 Answers
Member Since Jan 1970
Unsolved Solved Mark as Solved Mark as Unsolved
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)

Eşim hamilede bir ülkeye seyahat yapacağız herhangi bir zararı olur mu uçağa binmesinin?

0 Subscribers
Submit Answer
3 Answers
Sort By:
Best Answer
0
nadir
Kas 28, 2018
Flag(0)

Hamileliğin 36. haftasına kadar hamilelerin uçağa binmesinde genel olarak bir engel yoktur. Ancak hamilelik sürecinde; erken doğum ya da düşük riski, şeker hastalığı, yüksek tansiyon ve kalp problemleri, çoğul gebelik ya da yüksek riskli gebelik grubuna girecek diğer problemler olduğu taktir de hamilelerin uçak ile seyahat yapabilmeleri için doktordan izin almaları iyi olacaktır.

Uçak yolculuğunda kabin içerisinde ki artan basıncın bebeği olumsuz olarak etkileyeceği hatta ölümüne neden olabileceğine yönelik fikirler olmasına rağmen bilimsel olarak kanıtlanmamıştır. Ancak gebelik süreci riskli geçen ya da 36. haftaya ulaşmış hamilelerin doktorları ile görüşerek son muayeneden geçmeleri ve doktordan rapor almaları seyahatlerinin sorunsuz ve daha güvenli geçmesinde etkili olacaktır.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
0
ozlemege
Kas 23, 2018
Flag(0)

Hamileliğin ilk beş ayında hamileler risk taşıdığı için uçak firmaları tarafından uçaklara kabul edilmemektedir. Eğer uçakta doğum olursa doğan çocuğun, ölümüne kadar tüm masrafları uçak firması tarafından karşılanacağından uçak firmaları böyle bir riski göze almamakla beraber annenin psikolojik sağlığını da düşünmektedir.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
1
emre kaya
Kas 23, 2018
Flag(0)

Hamilelikte tehlikeli ve tehlikeli olmayan dönemler vardır. Özellikle hamileliğin 14 haftası ve öncesinde uçak yolculuğu risk taşıyabilir çünkü daha düşük yapıp yapmayacağınız belli değildir ve uçak da ki koşullar sizin o an ki psikolojik durumunuzda ters etki yapabilir. Hamileliğin 15 ve 27 inci haftalarında ise bulantılar eskisi kadar sık değildir. Sürekli olarak bitkin hissetmezsiniz, düşük olasılığınız azalmıştır bu yüzden doktor incelemesinin ardından rahatlıkla uçak yolculuğu yapabilirsiniz lakin istisna durumlarda vardır. Eğer 2 ya da 3’üz doğuracaksa eşiniz yine uçak yolculuğu yapması önerilmez son olarak ise daha önce düşük yaptıysa bu durum tehlike yaratabilir. Hamileliğin 32 ya da 36 haftası arasında ise kesinlikle önerilmez çünkü erken doğum riski vardır.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Devam Ediyor 0
Anonymous 4 sene 3 Cevaplar 127 görüntüleme 0