Kafa topunda arkadaş ekleme

Soru
0
Anonymous
Kas 16, 2018 03:10 AM 2 Answers
Member Since Jan 1970
Unsolved Solved Mark as Solved Mark as Unsolved
Subscribed Subscribe Not subscribe
Flag(0)

Çok eskiden kafa topu 1 i oynardım fakat şuan 2 si çıkmış ve baya değişiklik gelmiş. Bende şimdi oynadığım arkadaşları eklemek istiyorum ama bulamadım nereden eklendiğini. Yardımcı olur musunuz?

0 Subscribers
Submit Answer
2 Answers
Sort By:
Best Answer
1
furkan
Kas 22, 2018
Flag(0)

Kafa topuna girdiğinizde sol alt kısımda "Sosyal" diye bir botun var. O butona tıkladıktan sonra karşınıza gelecek ekranın üst bölümünde facebook butonu ve artı butonu mevcut. Eğer faceooka bağlıysanız ordaki arkadaşlarınız listede görünecektir. Kaçıncı seviyede oldukları falan görünür. Hemen yanındaki + butonuyla da "Oyuncu Adı" kısmına tıklayarak eklemek istediğiniz oyuncunun adını arayarak ekleyebilirsiniz. Eğer ki maç yaptığınız kişiyi eklemek istiyorsanız maçın ardından gelen ekranda yine aynı şekilde artı butonu olacaktır oradan ekleyebilirsiniz.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit
Best Answer
1
Anonymous
Edit Kas 16, 2018
Flag(0)

Sosyal diye bölüm var sağ altta hemen oraya girip sağ üstteki + ya tıklayarak arkadaş ekleyebilirsiniz.

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Sign in to Reply
Replying as Submit

This site is using SEO Baclinks plugin created by Locco.Ro
Cevaplandı 0
Anonymous 4 sene 4 Cevaplar 359 görüntüleme 1